09:28 | شنبه 29 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

مواد دارویی

پیشنهاد مجلس برای تنفس خوراک به شرکت های پتروشیمی تولیدکننده پروپیلن
نماد برتر- مجلس پیشنهاد اعطای تنفس خوراک به پتروشیمی های زنجیره پروپیلن را به دلیل توسعه نامتوزان صنعت و کمبود مواد اولیه موردنیاز صنایع پایین‌دستی را در دستور کار قرار داد.
انتقال ۸۶۰۰ میلیارد تومان نقدینگی به سبد سهامداران خرد بورسی
نماد برتر- معامله گران خرد بازار سهام در هفته گذشته به خریدهای خود ادامه دادند و در تمامی روزهای هفته بیشتر از آنکه فروشنده باشند، خریدار بودند. در نهایت توانستند بیش از ۸هزار و ۶۰۰میلیارد تومان نقدینگی را به سبد سهام خود منتقل کنند.
تنها یک نزاع مختصر داشتیم!
پایگاه خبری راد: رییس جمهور آمریکا اعلام کرد مذاکرات تجاری با چین هنوز فرونپاشیده و گسترش جنگ تعرفه‌ای میان دو کشور را تنها یک نزاع مختصر خواند.
افزایش نگران‌کننده سطح آلودگی دارویی در رودخانه‌های جهان
پایگاه خبری راد: کارشناسان محیط زیستی هشدار دادند: آلودگی دارویی در رودخانه‌ها به سطح خطرناکی برای حیوانات و اکوسیستم‌ها رسیده‌ است.
پیش‌بینی وجود ۱.۷۵۰ میلیون معتاد قطعی در کشور+ مجموع مصرف‌کنندگان
پایگاه خبری راد: سخنگوی ستاد مبارزه با مواد مخدر با اشاره به اینکه ۲ میلیون و ۸۰۸ هزار نفر مصرف کننده مستمر مواد مخدر در سال گذشته بوده‌اند، گفت: مجموع مصرف کنندگان مستمر، تفننی و معتادان در کشور به حدود ۴ میلیون نفر می‌رسد.
پیامد سنگین بحران اقتصادی ونزوئلا بر کشورهای همسایه
پایگاه خبری راد: رئیس جمهور کلمبیا گفت: سرازیر شدن پناهندگان ونزوئلایی به این کشور برای اقتصاد کلمبیا بیش از ۱.۵ میلیارد دلار هزینه داشته است.
گول مرغ‌های آبکی را نخورید!
پایگاه خبری راد: با اینکه هر کیلو مرغ ۸۱۷۵ تومان نرخ مصوب دارد، قیمت‌های بازار بیش از این است؛ هرچند که اندکی کاهشی شده که مدیرعامل اتحادیه مرغداران دلیل اصلی آن را عرضه مرغ‌های درجه سه توسط دلالان اعلام کرده و می‌گوید این مرغ‌های آبکی، به ظاهر ارزان هستند در صورتیکه ایرانی‌ها سالی ۳۰۰۰ میلیارد تومان مرغ‌های درشت و درجه سه می‌خرند.
اینجا ماهی‌ها در آب می‌میرند!
پایگاه خبری راد: امروز به دلیل بحران کمبود و شوری آب در خوزستان، آبزی‌پروری به خطر افتاده و روزانه بسیاری از ماهیان در استخرهای پرورش ماهی می‌میرند. شوری و کمبود آب در شهرهای خرمشهر و آبادان، آبزی‌پروران را با مشکلات فراوانی مواجه کرده است، به شکلی که عده‌ای از آن‌ها ناامیدتر از همیشه شاهد مرگ ماهیانی هستند که خود برای پرورش آن‌ها زحمت کشیده‌اند.
پزشکان عمومی نمی‌توانند از لیزر استفاده کنند/ ممنوعیت استفاده پزشکان متخصص از لیزر ابطال شد
پایگاه خبری راد: هیات عمومی دیوان عدالت اداری در رایی ضمن تاکید بر اینکه پزشکان عمومی نمی‌توانند لیزر درمانی انجام دهند، اطلاق بخشی از یک دستورالعمل وزارت بهداشت مبنی بر ممنوعیت استفاده پزشکان متخصص از دستگاه لیزر را ابطال کرد.
ورود خارجی‌ها در معاملات آتی زعفران
پایگاه خبری راد: مدیرعامل بورس کالای ایران می‌گوید علاوه بر معامله‌گران داخلی، مشتریان خارجی نیز می‌توانند با دریافت کد معاملاتی بورس کالا، در معاملات نقدی و مشتقه زعفران حضور یابند.
در جنگ اقتصادی پیروز خواهیم شد
پایگاه خبری راد: نیکلاس مادورو گفت مسببان بحران کنونی را شکست خواهد داد و در صورت پیروزی مجدد در انتخابات، برنده جنگ اقتصادی خواهد بود.
طرحی که قرار بود مثل "شبنم" نباشد!
پایگاه خبری راد: نزدیک به یکسال از تعریف شناسه واردات برای کالاهای مختلف می‌گذرد و هنوز این طرح به مرحله دوم یعنی شناسه پیگیری نرسیده است.
قرار گرفتن نام رئیس جمهور ونزوئلا در فهرست ریسک پولشویی پاناما
پایگاه خبری راد: وزارت اقتصاد و دارایی پاناما، نام نیکلاس مادورو و ۵۰ تبعه ونزوئلایی را در فهرست افراد دارای ریسک بالای پولشویی قرار داد.
توسعه روابط تجاری با بلاروس راهگشا می‌شود؟
پایگاه خبری راد: توسعه صادرات غیرنفتی از مدت‌ها پیش در دستور کار دولت‌ها قرار گرفته؛ با این وجود جای سئوال است که آیا در شرایط فعلی می‌توان از طریق صادرات به کشورهایی مانند بلاروس به افزایش ارقام صادرات امیدوار بود؟
زمینه‌سازی برای واردات گوشت قرمز از بلاروس
پایگاه خبری راد: وزیر صنعت، معدن و تجارت از تفاهم دو کشور ایران و بلاروس برای واردات گوشت قرمز خبر داد.
صفحه قبل | صفحه بعد